søndag 11. mai 2014

Geriljabroderi



 Jeg startet med geriljabroderi noen dager etter at alle andre gjorde det.
Den første gangen jeg prøvde ble det ikke så bra, fordi jeg ikke viste hvordan jeg skulle brodere, Men den andre gangen ble det bra, fordi læreren var så snill å hjalp meg.
Først fant jeg ut at jeg skulle skrive "It's my life" Fra sangen til bon jovi, men jeg ombestemte meg så jeg skrev "It's me" med signaturen min nederst til høyre, og 4H  i nederste hjørne på venstre side.

Dette var noe annet enn alt det andre vi har prøvd, jeg synes at det var gøy, men samtidig litt enslig.. jeg ble liksom litt lei etter vært...

Jeg har desverre ikke bilde av det første broderiet mitt, men det ferdige resultatet av det andre har jeg bilde av som dere ser her.


Jeg ble ganske fornøyd med tanke på at jeg aldri har gjort dette før, men selvfølgelig er det altid noe som kan bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar